Rõngateade

Vajalikud vahendid: nii mitu hularõngast kui on võistkondi
Kirjeldus: Võistkond võtab ringi kätest kinni, näoga ringi sisse. Ringi pannakse läbi ühe paari hularõngas. Ülesanne on saata rõngas ühelt võistlejalt teisele (sealt läbi pugedes) nii et keegi kätest lahti ei lase. Võidab võistkond, kus rõngas on ühe ringi või nii mitu ringi kui mängujuht määras ära teinud.

Kiired klounid

Vajalikud vahendid: igale võistkonnale 1 kuub või pintsak, 2 paari suuri kalosse või kingi, kaabu, lips ja klouni nina.
Kirjeldus: Võistkonnad rivistatakse üles ja nende ette pannakse koti või korvi sisse klounivarustus. Mängijad peavad võidu peale tegema koti lahti ja esimene mängija paneb riided selga jookseb punkti ja teeb seal 3 kükki üleshüppega ning jookseb tagasi. Võtab riided seljast ja annab need järgmisele võistkonnakaaslasele selga. Nüüd on tema kord koos klouniriietega koosta. Võidab kiirem võistkond.

Püramiidid

Mängijad on jagatud võistkondadesse. Võistkonnad peavad tegema asendeid, püramiide nii, et kui on näiteks 10 võistlejat, siis tohib maha puutuda kümne peale ainult 12 jalga ja 15 kätt. Maha puutuvate jalgade ja käte arvu saab nii palju igatpidi varieerida olenevalt võistlejate arvust ja tasemest. Asendis peab suutma püsida nt 10 sekundit. Võistkond, kes ei suuda nõudeid täita langeb välja või saab miinuspunkti.

Kõige kõrgem torn

Vajalikud vahendid: erinevad mänguklotsid
Kirjeldus: Iga mängija ülesandeks on piiratud aja sees (näiteks 2 min) ehitada mängukoltsidest nii kõrge torn, kui võimalik. Mängujuht asetab mänguklotsid hunnikusse ühte ruumi otsa ning laseb osalejatel valida tornide ehitamise koha teises ruumi otsas. Mängu alguses seisavad kõik osalejad enda ehituspaikade juures. Kui aeg käima läheb, võivad osalejad minna/joosta esimese klotsi järgi. Korraga saab võtta ainult ühe klotsi. Ehituspaika jõudes ei tohi klotsi nii-sama hunnikusse panna, vaid tuleb koheselt torni ehitada. Juhul kui torn ühel hetkel kukub, et tohi järgmise klotsi järgi minna ennem, kui taastad ümber kukkunud torni. Kui klotsid on lõppenud, aga aega veel üle, saab iga osaleja olemasolevatest klotsidest ehitada uue ja kõrgema torni.
Kohandamine: Mänguklotside asemel võib kasutada A4 pabereid.

Kommi püük

Vajalikud vahendid: 1- liitrine purk, tammetõrud (kastanid, käbid jne), hiinapulgad, kommid. Kirjeldus: Pane liitrisesse purki tammetõrud ja kommid segamini. Mängijad hakkavad üks-haaval tõrude vahelt komme hiinapulkadega püüdma. Purgist võib välja tõsta tõrusid ja kätte saadud kommi võib ära süüa.

Helivaip

Mängijad on ringis. Lepitakse kokku mängija, kes hakkab esimesena tegema häält või rütmi. Kasutada võib enda käeulatuses olevaid esemeid. Ühekaupa iga järgnev mängija liitub oma heli või rütmiga. Heli peab arvestama eelmisi mängijaid, kuid siiski olema oma. Kui kõik mängijad juba teevad oma heli, siis üks nö dirigent või mängujuht suunab, kas kõvemini, valjemini, ainult vasakul olijad jne. Mäng lõppeb nii, et mängijatel hakkavad helid ükshaaval ära jääma. Kes esimesena oma heli tegema hakkas, on ka esimene, kes oma heli tegemise lõpetab. Ühekaupa jäävad mängijad järjest vaikseks, kuniks tekib täielik vaikus.

Paralleelköite ehitamine

Madal- või kõrgseiklusraja elemendi ehitamine ja sellel turnimine.

Lõkkel toidu valmistamine

Salgale toidu valmistamine ilma köögita. Keerukam tase poti/pannita.

Slackline

Proovige üksteist julgestades slackline peal kõndida. Kui kõndimine selge, siis trikke/hüppeid.

Jooksmine

Aja peale, võidu, kestvusega, rahvajooksul osalemine.

Enesemõõdutabeli koostamine ja testimine

Sammu pikkus, kämbla pikkus jms…

Võistelda, kes miski asja täpsemini ära mõõdab

Vibu laskmine

Vibu laskmine märki. Baaskoolitus. Vibu valmistamine.

Ohutu asukoht!!