Sina oled meister (4-20)

Kirjeldus (Selgitus)

  • Osalejad on ringis.
  • Mängujuht alustab liigutuste tegemisega ning kõikide ülesandeks on maksimaalse täpsusega kopeerida mängujuhti (Isegi häälitsusi).
  • Mingil hetkel osutab mängujuht (A) ringis oleva vabalt valitud osalise (B) suunal näpuga ja lausub rahulikus tempos “Sina oled meister!” (roheline nool)
  • Mille peale kõik näitavad näpuga sama osaleja (B) suunal ja lausuvad samuti “Sina oled meister!”.
  • Seejärel hakatakse kollektiivselt kopeerima osaleja (B) liigutusi ja häälitsusi, kuniks ta otsustab mõne teise osaleja peale.
  • Mängujuht peatab mängu, kui kõik on saanud korrakski juhtrolli kogeda.

Eesmärgid

  • Saame tunda, kuidas on gruppi juhtida
  • Tunneme, kuidas on teiste ideede toetamine ja nendega kaasa minemine.
  • Füüsiline soojendus

Mida jälgida

  • Märka, et kõik osalejad saaksid vähemalt korra proovida olla “Meister”.
  • Kui mõni osaleja hoiab juhtimist liiga kaua enda käes, siis anna selgelt mõista, et too leiaks kellegi, kes pole veel saanud “Meister” olla.