Sina oled meister (4-20)
Kirjeldus (Selgitus)
- Osalejad on ringis.
- Mängujuht alustab liigutuste tegemisega ning kõikide ülesandeks on maksimaalse täpsusega kopeerida mängujuhti (Isegi häälitsusi).
- Mingil hetkel osutab mängujuht (A) ringis oleva vabalt valitud osalise (B) suunal näpuga ja lausub rahulikus tempos “Sina oled meister!” (roheline nool)
- Mille peale kõik näitavad näpuga sama osaleja (B) suunal ja lausuvad samuti “Sina oled meister!”.
- Seejärel hakatakse kollektiivselt kopeerima osaleja (B) liigutusi ja häälitsusi, kuniks ta otsustab mõne teise osaleja peale.
- Mängujuht peatab mängu, kui kõik on saanud korrakski juhtrolli kogeda.
Eesmärgid
- Saame tunda, kuidas on gruppi juhtida
- Tunneme, kuidas on teiste ideede toetamine ja nendega kaasa minemine.
- Füüsiline soojendus
Mida jälgida
- Märka, et kõik osalejad saaksid vähemalt korra proovida olla “Meister”.
- Kui mõni osaleja hoiab juhtimist liiga kaua enda käes, siis anna selgelt mõista, et too leiaks kellegi, kes pole veel saanud “Meister” olla.