Kriimsilma laager 20.-22.10.2023

Ürituse kuupäev:
20.10.2023
Ürituse lõpukuupäev:
22.10.2023
Registreerimise algus:
22.08.2023
Kohtade arv:
85
Registreerunud:
72
Registreerimise lõpp:
13.10.2023

TOIMUMISE AEG: 20.-22. oktoober 2023

ASUKOHT: Aegviidu Puhkebaas, Lavassaare 2, Pillapalu, 74501 Harju maakond

OSALEJAD/SIHTGRUPP: 6-10-aastased hundud koos oma juhtidega

TEGEVUS/EESMÄRK: Laagri eesmärgiks on anda ESÜ kõige väiksematele liikmetele vahva, lõbus ja meeldejääv laagrikogemus värskes õhus ning nutitelefonidest eemal, kus nad saavad uusi teadmisi, oskusi ning sõpru.

TRANSPORT: Transport laagrisse tuleb osalejatel ise organiseerida.

NB! Kütuse hüvitame Sulle ainult siis, kui autos on täidetud kõik kohad. Kui Sul transport puudub või vajad muud abi selle korraldamisel, siis võta meiega ühendust ja koos leiame lahenduse.

ÖÖBIMINE: Ööbimine toimub Aegviidu Puhkebaasis, mis on varustatud madratsite ja patjadega, kuid igal osalejal on vaja isiklikku magamiskotti.


AJAKAVA:

REEDE 20.10:

16:30-18:00 saabumine

18:30 õhtusöök

19:15 avatseremoonia

19:45-20:30 tutvumine/tutvumismängud jne.

20:30-22:00 vaba aeg

22:00 väikeste öörahu

LAUPÄEV 21.10:

8:00 äratus, hommikuvõimlemine

8:45-9:30 hommikusöök

10:00 matka täpsem info + tiimide moodustamine

10:30 matk/ esimene tiim läheb rajale (lõunasöök matka punktis)

14:30-16:30 matkalt saabumine

16:30-17:30 vaba aeg 

17:30-18:30 õhtusöök

19:30-20:15 tegevused 

20:15-21:00 lõkkeõhtu

21:00 vaba aeg

22:30 öörahu

PÜHAPÄEV 22.10:

8:30 äratus

9:00-9:45 hommikusöök

10:00-11:00 autasustamine + lõpetamine

11:00 pakkimine + lahkumine


VAJALIK VARUSTUS:

  • Seljakott
  • Magamiskott ja/või voodipesu
  • Kaelarätt (+ vormipluus)
  • Müts
  • Ilmastikukindlad riided (matkamiseks)
  • Matkasaapad
  • Mugavad riided siseruumides
  • Vihmakeep
  • Vahetusjalanõud siseruumides
  • Toidunõud ja nõude kuivatamiseks rätik (kõik toidukorrad sööme enda nõudest)
  • Joogipudel
  • Saunalina + käterätik
  • Hügieenitarbed (pesemisvahendid, hambahari, hambapasta)
  • Taskumärkmik + kirjutusvahend
  • Taskunuga (Ainult juhi järelvalvega)
  • Tuletikud (Ainult juhi järelvalvega)
  • Isiklikud ravimid + plaastrid

REGISTREERIMINE: Soodusperioodi registreerimine kestab 1. september kuni 30. september. Peale soodusperioodi kestab registreerimine 13. oktoobrini.

PS! Kui soovid üritusele registreerida kogu oma salka korraga (või lihtsalt suuremat hulka inimesi), siis anna sellest märku meiliaadressil kristi.kajasalu@skaut.ee.

OSAVÕTUTASUD:

Soodusperiood (1.-30. september):

ESÜ aktiivne liige* – 25.- (Peresoodustus: 2. pereliige 20€, 3. pereliige 15€, 4. ja enam pereliige 10€)

Mitteliige – 55.-

Peale soodusperioodi (1.-13. oktoober):

Aktiivne liige* – 40.- (Peresoodustus: 2. pereliige 32€, 3. pereliige 24€, 4. ja enam pereliige 16€)

Mitteliige 70.-

NB! Iga 5 lapse kohta saab üks vastutav juht laagrisse tasuta.

Kriimsilma laagri osavõtutasud sisaldavad majutust, toitlustust ja laagri programmi. Osavõtutasu palume kanda Eesti Skautide Ühingu arvele EE687700771000674448 (LHV pank), märkides selgituse lahtrisse „KRIIMSILM / Osalejate nimed“, kelle eest ülekanne tehakse. 

*Aktiivne liige on liige, kes on esitanud liikmeankeedi ning tasunud (või saanud vabastuse) käimasoleva kalendriaasta liikmemaksu. 

*Peresoodustus kehtib vaid soodusperioodil ning eeldab, et kõik pereliikmed on aktiivsed ESÜ liikmed. 

NB! Kui registreerid üritusele soodusperioodil, tuleb ka ürituse osavõtutasu maksta ära soodusperioodil! Peale soodusperioodi kehtib ka varem registreerunutele, kuid mitte osavõtutasu maksnud osalejatele, tavahind.

NB! Osavõtutasu kuulub tagastamisele ainult kuni registreerimise tähtaja lõpuni. Selleks tuleb saata vastavasisuline e-kirja vormis avaldus ESÜ finantsjuhile finants@skaut.ee.

Osavõtutasu ülekandmisega nõustutakse (noore) osalemisega üritusel, sh üritusel tehtava foto- ja videomaterjali kasutamisega ESÜ teavitustegevustes.

PS! ESÜ seisukoht on, et mitte kellegil ei tohiks jääda ühelgi üritusel osalemata majanduslikel põhjustel. Seega kui noor soovib üritusel osaleda, aga hetkel see majanduslikult võimalik ei ole, siis anna sellest märku finantsjuhile – finants@skaut.ee ja leiame üheskoos lahenduse.


ROHKEM INFOT:

Ürituse infojuht: Kristin Peil – kristin@kintsli.ee

Registreerimise ja tasumise info: ürituse koordinaator Kristi Kajasalu – kristi.kajasalu@skaut.ee  


RAHASTAJAD JA TOETAJAD: Haridus- ja Teadusministeerium, AS Salvest, ajakiri “Eesti Loodus”, Haga Perepagar.