Ühispilt (4-60)

Kirjeldus (Selgitus)

  • Osalejad täidavad ühtlase tihedusega mänguala ja jälgivad pingsalt üksteist.
  • Mäng toimub ilma sõnu kasutamata.
  • 10 sekundi jooksul on mängijate ülesanne moodustada oma kehadest ühine pilt mängualale. Mängijad mõtlevad oma peas, kes või mis nad loodaval pildil olla soovivad. Kui pildi pealkiri ei inspireeri neid millekski, siis hea võimalus on jälgida, mida teised teevad ja nende positsioone, karakterid ja ideid täiendada.
  • Mängujuht ütleb valju ja selge häälega loodava ühispildi pealkirja ning seejärel alustab sekundite lugemist 10-9-8…3-2-1-STOP.
  • Peale pildi loomise peatamist käib mängujuht osalejad ükshaaval läbi ning küsib, mis või kes konkreetne osaleja pildil on.
  • Näiteks soovib mängujuht enda ees seisva pildi peal näha F1 ralliautot. Kui osaleja (B) võtab enda känkrasse ja otsustab olla ratas, siis osaleja (C) saab seda märgata, toetada ja täiendada, võttes kopeeriv positsioon ja olla teine ratas. Osaleja (D) saab võimaluse seda märgates olla kas ralliauto rool või hoopis esikpiloot. Võib julgelt ühe näite ette teha, enne kui päris mängu juurde minnakse.

Eesmärgid

  • Õppida silmadega kuulama, aktsepteerima ja täiendama teiste ideid
  • Tekitame füüsiliselt ühtekuuluvustunde 

Mida jälgida

  • Jälgi, et keegi kedagi füüsiliselt tõukama või sikutama ei haka, et oma ideid teiste peal rakendada – las kõik saavad võimaluse ise otsustada, kuidas pilti täiendada.
  • Lase osalejatel pärast mängupildi valmimist välja öelda oma esialgne idee. Vahel võib juhtuda, et kuuldes teiste osalejate defineerimisi hakatakse enda ideed kohandama. Vahva on kuulata, milliseid reaalsustmurdvaid pakkumisi mitme idee sulandumine kaasa tuua võib.